Μειονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου


Συνοπτικά  τα μειονεκτήματα της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τα εξής:

1. Οι καταναλωτές ακόµα δεν εµπιστεύονται για τις συναλλαγές τους το ∆ιαδίκτυο και κυρίως διστάζουν να αποστείλουν τον αριθµό της πιστωτικής τους κάρτας µέσω αυτού.
Μπορείτε να δείτε μια έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το θέμα αυτό εδώ .

2. Μερικά είδη επιχειρήσεων όπως για παράδειγµα εταιρίες µε είδη ρούχων,ευαίσθητων τροφίµων, κοσµηµάτων είναι σχεδόν αδύνατον, προς το παρόν τουλάχιστον, να ελεγχθούν επαρκώς για την ποιότητα που προσφέρουν, από µια αποµακρυσµένη τοποθεσία , αν και υπάρχουν εξαιρέσεις.

3. Είναι ελάχιστα τα ηλεκτρονικά καταστήµατα που πωλούν µεγάλα σε όγκο και βαριά προϊόντα, που η µεταφορά τους κοστίζει πολύ.

4. Το κόστος για τη δηµιουργία ενός απλού ηλεκτρονικού καταστήµατος µπορεί να µεταβληθεί δραµατικά, καθώς προστίθενται καθηµερινά νέες τεχνολογίες που βοηθούν στην υλοποίηση του.

5. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επενδύει ένα µεγάλο χρηµατικό ποσό κάθε χρόνο για τη συντήρηση και βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού της καταστήµατος.

6. Ενέχει δυσκολία ενσωµάτωσης των ήδη υπαρχόντων βάσεων δεδοµένων που χρησιµοποιούν για τις παραδοσιακές εµπορικές τους συναλλαγές , µε λογισµικό που θα επιτρέπει την ενοποίηση µε το ηλεκτρονικό τους κατάστηµα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου